Klachtenbeleid

Wat jammer dat jij niet blij bent met jouw Junelie wikkelzak of met onze service.

Junelie streeft naar enkel tevreden klanten en kwaliteitsproducten. Helaas kan het gebeuren dat je een product ontvangt dat niet helemaal voldoet of onverhoopt direct stuk gaat nadat het in gebruik is genomen. Of dat er op het gebied van service wat misgaat. We helpen je hoe dan ook zo goed als mogelijk verder! 

Het retourneren van jouw wikkelzak bij een klacht

Wanneer een product gebreken vertoont is ons advies het product niet meer te gebruiken. Neem alsjeblieft contact op met ons als dit het geval is. Wij zullen je klacht in behandeling nemen en streven ernaar om het product zo snel mogelijk te vervangen voor een deugdelijk product. Je mag het betreffende product (enkel vanuit Nederland) retour zenden op kosten van Junelie. Junelie zal binnen 14 dagen na ontvangst van de wikkelzak(ken) de verzendkosten terugbetalen op de bij ons bekende betaalrekening. 

Is de klacht ontstaan door eigen toedoen?

Jouw klacht kunnen we niet in behandeling nemen wanneer deze is ontstaan door eigen toedoen. Denk aan beschadiging door opzet of nalatigheid, onoordeelkundig gebruik, nalatig onderhoud, verandering of reparatiewerkzaamheden zonder toestemming en natuurlijke en/of normale slijtage of beschadiging door het niet in acht nemen van de instructies en/ of wasvoorschriften. 

Neem contact met ons op

Wanneer je een klacht hebt, meld het alsjeblieft zo snel mogelijk via info@junelie.nl zodat we je verder kunnen helpen. Vul dan zo duidelijk mogelijk in wat je klacht is en voeg een foto bij als bijlage om de klacht te laten zien. Dan kunnen we je zo goed en snel mogelijk verder helpen. Je krijgt binnen 3 werkdagen reactie van ons op jouw klacht. 

Bij een geschil

We gaan er natuurlijk niet vanuit, maar indien een klacht of geschil niet door Junelie kan worden opgelost adviseert Junelie de klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel op www.sgc.nl. Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform 

Toelichting op het klachtenbeleid

We doen ons uiterste best om klachten te voorkomen. Maar wanneer er toch sprake is van een klacht door eigen toedoen, komen alle consequenties bij Junelie te liggen. We zouden het liefst alles voor iedereen oplossen, maar dat is in ‘t geval van een klacht door eigen toedoen helaas niet haalbaar. We danken je voor je begrip.

Heb je nog andere vragen? Neem contact met ons op. We helpen je graag verder.

Liefs, 

Pauline & Marloes